پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

سئو جوملا

سئو سايت ، سئو ، بهينه سازي وب سايت ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو

سئو جوملا

۱۱ بازديد

سئو جوملا : طراحي سايت و سئو سايت هاي جوملايي بزرگترين تخصص تيم سئو تك است . طراحي سايت با اصول اصاصي سئو و رايت تمام ميكرو ديتا هاي در طراحي سايت در سئو تك انجام مي پذيرد . براي همين سئو وب سايت شما از هر نظر در نتايج گوگل قدرتمند خواهد بود .

جهت بررسي و آناليز وب سايت و ارائه خدمات سئو سايت توسط تيم سئو تك فرم زير را تكميل كنيد به زودي با شما تماس خواهيم گرفت .

 

 

 

فرم سفارش سئو

جوملا بعد از وردپرس محبوبترين سيستم مديريت محتوا در سراسر دنياست .  و تعداد وب سايت هايي كه با اين سيستم مديريت محتواي قدرتمند طراحي شده ا بيش از 40 ميليون وب سايت مي باشد . امنيت قدرتمند جوملا به دليل هسته قدرتمندش در بين سيستم هاي مديريت محتوا حرف اول را مي زند . همچنين هسته كد باز آن اين اجازه رو به شما مي دهد تا با استفاده از برنامه نويسي php به راحتي تغييرات لازم را براي طراحي سايت اعمال كنيد.

دليل محبوبيت جوملا و سئو سايت جوملا

جوملا به دليل تعداد زياد افزون هايي كه دارد و همچنين پشتياني قدرتمندي كه از آن مي شود داراي قدرت بالايي است . و همچنين هسته اي قدرتمند دارد كه داراي امنيت بالايي است و به راحتي مي توان با جوملا سايت هاي بزرگي را پياده سازي نمود.  همچنين به دليل اينكه جوملا ماژول محور است به راحتي مي توان آن را مديريت نمود البته مديريت جوملا به راحتي وردپرس نيست.

پلاگين هاي زيادي براي سئو وب سايت جوملا نوشته شده است . كه با استفاده از آنها سئو سايت جوملايي شما به راحتي انجام مي شود.

سئو سايت جوملا يكي از خدمات سئو تك  در زمينه بازاريابي اينترنتي مي باشد . سئو تك تخصص بالايي در سئو جوملا دارد و مي تواند بهترين نتيجه را در نتايج براي وب سايت شما در كسب و كارتان به ارمغان بياورد.

سئو سايت جوملا توسط تيم سئو تك

1-     بررسي  و آناليز وب سايت جوملايي
2-    مشخص نمودن تمام كاستي هاي وب سايت از نظر فني و محتوايي
3-    تهيه ليست كارهايي كه براي افزايش رتبه سايت در گوگل نياز داريم
4-    برآورد هزينه و اعلام آن به كارفرما
5-    عقد قرارداد و شروع كار

لازم به ذكر است كه تمام مراحل در سئو تك به صورت اولي انجام مي پذيرد و سئو سايت هم بر اساس متد هاي روز دنيا و آخرين بروز رساني هاي الگوريتم هاي جستجو انجام مي پذيرد .

سئو تك در دو بخش :

On-pageseo
Off-pageseo

كار سئو سايت را براي شما انجام مي دهد سئو تضميني وب سايت خود را با راهكارهاي نوين در زمينه بهينه سازي و سئو سايت از سئو تك بخواهيد .

با سئو تك نگران هزينه سئو نباشيد ما بهترين قيمت ها را براي همكاري پيشنهاد خواهيم داد. نتيجه مهمترين عامل همكاري ما خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.