پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تاثير بروزرساني سايت در سئو

سئو سايت ، سئو ، بهينه سازي وب سايت ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو

تاثير بروزرساني سايت در سئو

۶ بازديد

تاثير بروزرساني سايت در سئو : همانطور كه ميدانيد سئو به معناي بهينه سازي موتور هاي جستجو است و سئو خود به دو بخش on-pageseo و off-pageseo تقسيم مي گردد . يكي از فاكتور هاي مهم در سئو و بالا بردن رتبه بندي سايت در گوگل توليد محتوا و بروز رساني سايت مي باشد كه در اين مقاله به تشريح آن ميپردازيم

براي كسب اطلاعات در رابطه با پشتيباني سايت مي توانيد با تيم سئو تك تماس بگيريد.

سئو سايت
چرا بايد سايت را بروزرساني كرد؟

براي اينكه تاثير بروز رساني سايت در سئو را بفهميم ابتدا بايد به اين سوال پاسخ دهيم كه چرا بايد يك سايت را بروز رساني كنيم؟چه دليلي براي اينكار وجود دارد؟

اگر ما بخواهيم سايتمان در رتبه اول گوگل نمايش داده شود پس بايد سايت را سئو كنيم،يكي از موارد مهم در سئو بروز رساني سايت است.فرض كنيد سايتي را طراحي كرديد و ميخواهيد مطالبي را در آن منتشر كنيد؛روز اول ده مطلب ،روز دوم پنج مطلب و روز سوم دو مطلب و شايد هم هفته هاي بعد هر روز يك مطلب را منتشر كنيد.بايد توجه داشته باشيد براي اينكه رتبه سايت خود را در گوگل بهبود بخشيد بايد به طور منظم بروزرساني را انجام دهيد و اين مطالب را بايد در زمان خاصي منتشر كنيد . دو سايت خبري و تجاري را در نظر بگيريد،سايت هاي خبري به علت اينكه بايد اخبار جديد را به مخاطبان برسانند بايد در زمان هاي مشخص بروز رساني شوند به طور مثال هر دو ساعت يكبار اين بروز رساني انجام شود.

روش هاي بروز رساني سايت :

بروز رساني سايت ها به دو روش امكان پذير است

الف-توليد محتوا و بروز رساني محتوا

ب-تغييرات گرافيكي در سايت

الف-توليد محتوا و بروز رساني محتوا

توليد محتوا به معناي آن است كه مطالب جديد و تازه اي توليد شود و باعث جذب مخاطب گردد
اين محتوا بايد با كيفيت و بروز باشد و محتوا در رتبه بندي گوگل بسيار مهم است و باعث افزايش بازديد از وب سايت شما نيز مي شود.در توليد محتوا بايد به دو اصل توجه كرد:

1-كپي نبودن مطالب 2- اعتبار علمي مطالب

راه هاي تامين محتواي سايت:

1-از طريق كاربران:براي توليد محتواي سايت بايد با مخاطبان در ارتباط باشيم و ببينيم آنها بيشتر به چه مطالب علاقه دارند و بيشتر به مطالعه چه مطالبي ميپردازند و همچنين ميتوان از نظرات كاربران در توليد محتوا استفاده كرد.

2-از طريق شركت هاي توليد محتوا : شركت هايي وجود دارند كه با گرد هم آوري متخصصان توليد محتوا به اين كار ميپردازند و معمولا مطالبي كه توسط اين شركت هاي توليد مي شود داراي كيفيت بالايي مي باشد و اين مورد در سئو سايت تاثير بالايي دارد .

3-از طريق نويسندگان محتوا : ممكن است براي توليد محتوا تيمي را داشته باشيم كه هر كدام از افراد تخصص خاصي داشته باشند و با تقسيم وظايف بين خود توليد محتوا را آسان مي كنند.

چه كسي بايد سايت را بروزرساني كند؟

براي بروزرساني سايت بايد فردي اين كار را انجام دهد كه در سئو بسيار ماهر باشد.محتوا يكي از اساس اصلي يك سايت ميباشد و باعث افزايش رتبه سايت ميگردد پس بايد اين كار را به افرادي بسپاريم كه در اين كار خبره باشند تا بتوانيم شاهد موفقيت سايت خود باشيم.

روش هاي بروزرساني محتوا : بروز رساني محتوا به دو صورت انجام ميشود

1-توليد محتواي جديد

2-بروز رساني محتواي قديمي

در مورد توليد محتواي جديد به طور خلاصه صحبت كرديم .حال بايد در مورد بروز رساني محتواي قديمي بدانيم.ممكن است سايت ما در مورد مطالب علمي باشد و پس از مدتي يكي از مطالب سايت از نظر علمي اعتبار خود را از دست بدهد يا مثلا علم طوري پيشرفت كند كه آن مطلب قديمي ديگر به كار نيايد پس بايد مطالب قديمي را بروز رساني كرد و مطالب ديگري را جايگزين آن كرد اين امر موجب بالا رفتن سئو سايت مي شود

ب:تغييرات گرافيكي در سايت

يكي از عوامل موثر در سئو تغييرات ظاهري و گرافيك سايت است. مثلا به طور ماهانه ميتوان تغييراتي را در صفحه اول وب سايت خود ايجاد كنيم اين مساله باعث افزايش مخاطب مي شود مثلا با تغييراتي در افزونه هاي سايت و تغيير در اسلايدرها ميتوانيد اين تغييرات را در وبسايت خود ايجاد نماييد . براي تغيرات گرافيكي لازم نيست كه قالب وبسايت خود را به طور كلي تغيير دهيد ،تغييرات ذكر شده براي اين كار كافي است. لازم به ذكر است كه گوگل متوجه اين تغييرات در ظاهر وب سايت شما مي شود و در بالا رفتن رنكينگ سايت شما در گوگل بسيار موثر خواهد بود.

يكي از بخش هاي مهم در وب سايت اين است كه شما در صفحه اول وب سايت خود بخش آخرين مقالات را قرار دهيد تا با بروز رساني هاي مقالات و مطالب اين بخش نيز بروز گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.