پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

سئو چيست

سئو سايت ، سئو ، بهينه سازي وب سايت ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو

سئو چيست

۸ بازديد

سئو چيست ؟(seo) : امروزه با افزايش كاربران اينترنتي ، بازاريابي اينترنتي رونق بالاي گرفته است يكي از بزرگترين فاكتورهاي بازاريابي اينترنتي كه امروزه رونق زيادي در كشور ما گرفته است سئو و بهينه سازي وب سايت است در اين مقاله به صورت كلي در رابطه با سئو و بهينه سازي وب سايت صحبت خواهيم كرد.

سئو|seo  مخفف Search Engine Optimization   به معني بهينه سازي موتور جستجو است . اين بدان معني نيست كه به هر طريقي بتوانبم نتايج جستجوي گوگل را  به نفع خودمان تغيير دهيم .در واقع سئو راهكاري است براي افزايش رتبه سايت در نتايج جستجو .

سئو

سئو را مي توان مجموعه هاي از فعاليت ها براي تغيير استراتژيك وب سايت دانست . سئو يك فرآيند ساده و سر سري نيست و نياز مند زمان و صبر زيادي است . نمي توان آن را  در مدت اندك پياده كرد .

تعريف سئو از ديد سئو تك

تجربه سئو تك در رابطه با سئو و تحقيقاتي كه در اين باره شده است سئو را يك استراتژي كار آمد براي بهبود وب سايت در نتايج جستجو مي داند.

موتورهاي جستجو همانند گوگل الگوريتم هايي را براي جستجوي صفحات وب راه اندازي كرده اند الگوريتم هايي كه سالهاست در حال بروز رساني هستند و اينكه قدرت بالايي دارند در سال 2013 الگوريتم قدرتمند مرغ مگس خوار گوگل كه در اصل خود تكامل موتور جستجوي گوگل است راه اندازي شده است كه قابليت هاي بزرگي دارد .

سئو بر اساس استانداردهاي روز اين الگوريتم ها پياده سازي مي شود . و تمام اين الگوريتم ها به مختوا اشاره مي كند لذا محتواي وب سايت از اهميت بالايي در سئو برخوردار است كه سئو تك راهكار اصلي سئو قدرتمند را در سئو محتوا مي داند .

بنابر اين متخصصين سئو بايد به اين نكته توجه كامل داشته باشند كه بايد در هر شرايطي خود را با اين استانداردها بروز نگه دارند.

سئو سايت ، بهينه سازي وب سايت تخصص اصلي تيم سئو تك است و تمام فعاليت هاي سئو تك اعم از بازاريابي اينترنتي ، طراحي سايت و … بر اساس اصول سئو پيريزي شده اند.
براي فرآيند سئو الگوريتم هاي گوگل بيش از 200 فاكتور را ارائه كرده اند تا با رعايت تمام اين موارد در صورت لزوم رتبه وب سايت به بالاترين موقعيت خود در نتايج جستجو برسد .

هدف اصلي سئو چيست ؟

هدف اصلي سئو در افزايش رتبه وب سايت در نتايج جستجوي گوگل است يا هر موتور جستجوي ديگر  و افزايش ارتباط صفحات وب و كلمات كليدي كه توسط كاربران اينترنتي وارد شده است .
وقتي كاربري در اينترنت كلمه اي را جستجو مي كند انتطار دارد موتور جستجو بيشترين نتايج مرتبط با اين كلمه كليدي را براي او نشان دهد با اين كار هم كاربران رضايت كامل را از نتايج جستجو دارند و هم اينكه موتور جستجو قابل اعتماد است . اما در اينجا يه مورد بسيار حساس ديده مي شود و آن اين هست كه آيا كاربران تمام نتايج جستجو را مطالعه مي كنند ؟

جواب سوال بالا كاملا ممعلوم است و همين هم علت رشد ارزش سئو شده است. جواب نه است . كاربران اينترنت افرادي هستند كه دوست دارند زودتر به نتيجه برسند و براي همين بيشتر در همون صفحه اول نتايج دنبال نياز خود مي گردند.

با تمام گفته هاي بالا نتيجه مي گيريم كه :

زمان يزرگترين سرمايه گذاري اوليه براي سئو و بهينه سازي وب سايت است .

بستگي به كلمات كليدي دارد كه براي وب سايت انتخاب كرده ايد . سئو سايت مي تواند هفته ها و ماها وقت شما را بگيرد ولي يك سرمايه گذاري امن است .نتيجه سئو در دراز مدت بسيار عالي است و مي تواند يك سيستم را متحول كند .

امروزه همه مي دانند كه سئو باعث افزايش ترافيك وب سايت مي شود و از اين رو يازديدكنندگان زيادي وار وب سايت مي شوند كه مي توان با استفاده از بازاريابي دقيق اينترنتي اين بازديد كنندگان را به مشتري تبديل كرد. لذا براي وب سايت ها مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو قرار بگيرند به خصوص در سه رتبه اول كه خدودا 60 درصد كليك ها را به خودشان اختصاص مي دهند.

پس نبايد تعجب كنيم كه وب سايت ها با فروش محثولات و خدمات بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو با هم هميشه در رقابت هستند. رقابت براي رسيدن به رتبه اول بسيار جدي است و هيچ كس نمي خواهد اين جايگاه را از دست دهد.

سخن نهايي مي توان اهداف سئو را بدين صورت بيان كرد.

1-    در بازديد وب سايت توسط كاربران اينترنتي تاثير زيادي دارد
2-    در برند سازي بهترين ابزار است
3-    ترافيك سايت را بسيار بالا مي برد
4-    وب سايت را به بالاترين رتبه از نتايج جستجو مي رساند
5-    افزايش فروش محصولات و خدمات را به همراه دارد
6-    بهترين ابزار تبليغاتي در فضاي اينترنت مي باشد

تمام فاكتورها و روش هاي صحيح سئو سايت در بخش آموزش سئو ، توسط متخصصين سئو تك براي شما شرح داده خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.