جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بازاريابي اينترنتي

سئو سايت ، سئو ، بهينه سازي وب سايت ، طراحي سايت بر اساس اصول سئو

بازاريابي اينترنتي

۱۱ بازديد

بازاريابي اينترنتي : به فرآيند جذب مشتري و حفظ آن از طريق اينترنت بازاريابي اينترنتي مي گويند. در بازاريابي اينترنتي قبل از هر اقدامي بايد اهداف مشخص شود . مشتريان و مخاطبان اصلي تعيين شوند .مهمترين مرحله براي بازاريابي اينترنتي بر اساس اهدافي كه داريم نياز به طراحي سايت مي باشد ، وب سايتي مطابق با اهداف خود طراحي و برنامه نويسي مي كنيم . باز تاكيد مي كنم تعيين اهداف براي بازاريابي اينترنتي بسيار مهم است .

بازاريابي اينترنتي

توجه داشته باشيد هدف اصلي از بازاريابي اينترنتي كسب در آمد بالاست. براي كسب در آمد هم اهداف ريز را در بزاريابي اينترنتي بايد رعايت كنيم :

1-    جذب مشتري به طرف وب سايت
2-    ترغيب مشتري براي تماس تلفني
3-    ترغيب مشتري براي سفارش محصول
4-    دانلود كاتالوگ
5-    دانلود نسخه اي از يك نرم افزار
6-    و…

همه موارد بالا با طراحي يك وب سايت خوب براي بازاريابي اينترنتي قابل انجام مي باشددر زير مراحل بازاريابي اينترنتي را براي شما شرح مي دهيم.

مراحل بازاريابي اينترنتي

1-    مرحله اول و مهم داشتن اعتبار در اينترنت است . براي اينكار بايد وب سايتي با اهداف كار خود طراحي كنيد .
2-    مرحله دوم وب سايت كه بعد از طراحي سايت مهمترين مرحله بازاريابي اينترنت است . افزايش بازديد از وب سايت است . اين مرحله به دو صورت انجام مي پذيرد:
بازاريابي درونگرا
در بازاريابي اينترنتي درون گرا براي بالا بردن ترافيك سايت . از طريق ارائه اطلاعات مفيد به كاربران وب سايت انجام مي شود. در اين نوع از بازاريابي هزينه چنداني نياز نيست .و تقريبا بدون هزينه انجام مي پذيرد. اين نوع بازار يابي اينترنتي به سئو نيز معروف است.
بازاريابي برون گرا
در اين نوع از بازاريابي كه نيازمند صرف هزينه هست و گاها اين هزينه بسيار بالاست . از روشهايي همانند تبليغات كليكي در موتورهاي جستجو يا تبليغات بنري در سايت هاي بزرگ ، در نشريات ، تلويزيون ، حضورد در نمايشگاه ها و …استفاده مي شود .
بازاريابي درونگرا به سه قسمت اساسي تقسيم مي شود :
1-    سئو سايت
2-    بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
3-    وبلاگ نويسي
امروزه سئو و بهينه سازي وب سايت برگترين بازاريابي اينترنتي به شما مي رود . مي خواهم يك سوال بپرسم گفتيم هدف اصلي از بازاريابي اينترنتي كسب در آمد بالاست . و براي اين كار بايد وب سايت طراحي كنيم . خب تا زماني كه وب سايت در نتايج جستجو براي كاربران ديده نشده نمي توانيم . در آمدي داشته باشيم و براي اين مار نياز به ابزار بزرگ سئو داريم .
وب سايت خود را با استفاده از سئو سايت به بالاترين رتبه در نتايج جستجوي گوگل برسانيد . با اين كار كاربران شما بيشتر و بيشتر مي شوند. حال بايد اين كاربران را به مشتريان خود تبديل كنيد.
3-مرحله سوم در بازاريابي اينترنتي تبديل بازديدكنندگان وب  سايت به مشتري  بالقوه و بالفعل مي باشد.
4-مرحله چهارم بازاريابي اينترنتي اندازه گيري است . شايد خيلي از افراد كه از طريق وب سايت و وبلاگ هاي ما وارد وب سايت شده اند و آن را بازديد كرده اند ولي هيچ گونه عضويت يا خريدي انجام نداده اند اين نشان مي دهد كه اين تبديلات خيلي ضعيف بوده و بايد براي بهبود آن راهكارهاي جديدي را پيدا كنيم. در اين مرحله امكان دارد وب سايت دوباره طراحي شود و متدهاي جديدي در طراحي در نظر گرفته شود.
5-مرحله پنجم در بازاريابي اينترنتي حفظ مشتري و ترغيب آن براي خريد هاي بعدي است. توجه كنيد اگر مشتري كه يك بار از وب سايت خريد كرده است . احتمال خريد آن بيشتر از مشتري جديد است. با استفاده از بازاريابي ايميلي ، بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي و … مي توانيد مشتريان خود را نگهداريد. و آنها را براي خريد هاي بعدي ترغيب كنيد.
موارد بالا در بازاريابي اينترنتي موارد كلي و اساس كار است ولي براي موفقيت بيشتر در بازاريابي اينترنتي بروز بود و مطالعه مطالبو مقالات جديد بسيار مهم است .

براي مشاوره در رابطه با بازاريابي اينترنتي مي توانيد بهترين مشاوره را از سئو تاك درخواست كنيد .

سئو بزرگترين و مهم ترين بازاريابي در فضاي اينترنت مي باشد . قبل از اينكه دير شود با سئو تاك تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.